1. Returnarea produsului de bună calitate.
1.1. Clientul are dreptul de a refuza produsul inainte de primirea acestuia si dupa primirea lui în termen de 14 zile, cu exceptia zilei de cumpărare. Returnarea produsului de bună calitate este posibilă in cazul dacă se păstrează aspectul exterior, proprietățile de consum și documentul de cumpărare a acestui produs.
1.2. Clientul nu are dreptul de a refuza produsul de bună calitate, cu proprietăti individuale specifice, pregătit special pentru Client.
1.3. In caz ca Clientul refuză podusul in conformitate cu p. 1.1., Vănzătorul îi returnează suma achitată pentru produsul returnat, cu excepția costului de livrare, nu mai tărziu de 15 zile de la data de primire de către Vănzător a cererii scrise din partea Clientului.
1.4. In termen de 14 zile de la primirea comenzii, in afară de ziua de cumpărare, Clientul are dreptul de a schimba produsul de bună calitate cu un alt produs similar, numai in cazul daca acest produs nu-i convine clientului după formă, dimensiuni, stil, culoare sau dotare tehnică. Clientul nu poate schimba produsul de bună calitate cu proprietăti individuale specifice și produsul care este specificat in Lista de produse nealimentare de bună calitate, care nu pot fi returnate sau schimbate, aprobat in Legea nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția Consumatorului.
1.5. Daca la momentul adresării Clientului, produsul similar nu este in stoc, Clientul are dreptul de a respinge comanda si de a solicita returnarea sumei achitate pentru produs. Vănzătorul trebuie sa ramburseze suma de bani achitată pentru produsul returnat in termen de 15 zile de la data de returnare a mărfii.

2. Returnarea produsului de calitate necorespunzătoare
2.1. Clientul poate returna produsul de calitate necorespunzatoare Vănzătorului sau Producătorului, și are dreptul de a cere returnarea sumei de bani achitate in decursul perioadei de garanție, sau daca acest termen nu este specificat, intr-o perioada de timp rezonabilă, care nu depasește un an. Clientul poate solicita de asemenea, schimbarea sau eliminarea defectelor produsului de calitate necorespunzătoare.
2.2. In cazul respingerii acordului de catre Client si prezentarea cererii de rambursare a sumei achitate pentru produs, in conformitate cu condițiile punctului 7.2.1., suma achitată urmează sa fie returnată clientului in termen de 15 zile de la primirea cererii scrise de către Vănzător.

3. Rambursarea banilor achitati
3.1. Suma de bani achitată se returnează clientului in acelasi mod in care a fost efectuata plata pentru produs.

4. Lista de acțiuni in caz de incălcare de către Vănzător a condițiilor de sortiment.
4.1. In cazul în care se depistează în comanda livrată un alt sortiment decdăt cel comandat, Clientul are dreptul de a refuza comanda si de a cere inlocuirea produsului conform sortimentului comandat, sau de a cere restituirea banilor achitați pentru produs.
4.2. Daca inlocuirea produsului este imposibilă, Vănzătorul va notifica Clientul prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail specificată de Client, iar banii achitati vor fi returnați in modul prevazut in punctul 3.1.

5. Informația detaliată despre pretențiile referitor la calitate si returnarea produselor poate fi trimisa pe e-mail  office@ebag.md ebag.md@gmail.com sau pe +(373)68 43 00 08.